Konuşan Kuş: Twitter!

Twet Atarken, Retweet Yaparken TT Olurken… Twitter’da Reklam

2006 yılında Jack Dorsey tarafından geliştirilen Twitter, dünya çapındaki popülaritesini gün geçtikçe arttırmış ve yeni bir iletişim aracı haline gelmiştir. 25 Nisan 2011 tarihinden itibaren Türkçe olarak kullanılan bu uygulama, kullanıcılarına tweet (İng. cıvıldama) adı verilen en fazla 140 karakterlik metinler yazma imkânı vermekte. Ayrıca Twitter reklamları ile milyonlarca insana ulaşma olanağı sunmaktadır.

5 milyonu aşan kullanıcı sayısıyla, Twitter reklam alanı olarak da marketing alanındaki yerini çoktan almıştır. 2 yıl önce reklam hesaplarına izin veren uygulama, firmaların yeni tanıtım aracı olmuştur. Günümüzde genellikle firmalar, strateji olarak bu platformda şirket hesabı açıp, kendi ürünlerini paylaşmaktadırlar. Hızla büyüyen bu sosyal alan kullanıcılarına kendi marketing hesaplarını oluşturma imkanı vererek başarının kapılarını aralar.

Nasıl Yapılıyor? – İnovatif ve Eğlenceli

Sosyal medya platformu popüler olmaya başladığı zaman herkesin sorduğu soru: “Twitter Nereden Para Kazanacak?” oldu. Bu soru hem kullanıcıları hem de firmaları tatmin eder nitelikte cevaplar aldı. Twitter reklamı şimdilerde 3 şekilde yapılıyor. Bunlar resmi olanlar. Ancak ajansların ve kullanıcıların da yaptıkları bireysel tanıtımlar var elbette.

Twitter Reklamları 1-Reklam Tweetleri (Promoted Tweets)

Hedeflenen kullanıcıya yazılmak istenen tweet gösterilir. Seçilen anahtar kelimeler ile en üstte yer alır. Fiyatlandırması etkileşim-engagement üzerinden yapılır yani tweet göründüğünde değil “Reply” ya da “Retweet” edildiğinde ücretlendirme yapılır.

2- Reklam Trendleri (Promoted Trends )

Seçilen kelime ya da hashtag (#) ile ana sayfada yer alan, tweetlerde en çok geçen kelimelerin yer aldığı Trends kısmının en üstünde promoted ibaresiyle yer almayı sağlar.

3- Önerilen Hesaplar (Promoted Accounts)

Twitter ana sayfasındaki  “Who to Follow”  kısmında yer alan takip edilmesi tavsiye edilen hesapların en üstünde promoted ibaresiyle yer almayı sağlar. Takipçi sayısını artırmak için uygun bir yöntemdir.

Yeni Nesil Reklamcılığın Avantajları

Türkiye’deki kullanıcı sayısı 10 milyona yaklaşan ve her geçen gün artmakta. Twitter’da reklam verme işlemini gerçekleştiren markalara ve KOBİ’lere yeni bir dünyanın kapılarını açıyor!

İnternet reklamcılığının en güçlü ayaklarından biri olan Twitter’a reklam verip iyi bir tanıtım oluşturduğunuz taktirde:

  • Diğer türlere göre daha ekonomik olduğunu göreceksiniz.
  • 7/24 tanıtım yapacaksınız.
  • Twitter Reklam
  • Hedef kitlenize direkt ulaşacaksınız.
  • Potansiyel müşterilerinizi ikna edeceksiniz.
  • Dikkat çekeceksiniz.
  • Esnek ve güvenli tanıtım yapacaksınız.
  • Eğilimleri ve sonuçları gözlemleyebileceksiniz.
  • Markanızı akıllara kazıyacaksınız.
  • Dünyanın bir ucundaki kullanıcılara ulaşabileceksiniz.
  • Markanızı kullanmayan ya da takip etmeyen kişilere dahi reklamınızı gösterebileceksiniz.

Reklam Ver Destek Ekibi 7/24 Sizlerle!

Reklam Ver ekibi sizlere yıl boyu 24 saat hizmet veriyor. Kullanıcılarının sürekli aktif olduğu sosyal medya aracı Twitter’da görünür olmanızı sağlayan bu hizmetleri sunan ekibimiz ihtiyaçlarınıza ve hedef kitlenize göre yaratıcı tasarımlar oluşturuyor.

Siz de;

Twitter Reklamı
  • İmajınızı artırmak,
  • Hedef kitlenize ulaşmak,
  • Müşterilerinizi ikna etmek,
  • 24 saat görünür olmak,
  • Cironuzu artırmak,
  • Dünyaca ünlü bir marka olmak istiyorsanız Twitter gibi büyük bir havuzda reklamlarınızı yüzdürmelisiniz.

Deneyimli ve kreatif kadromuz kullanıcı profillerine göre yaptığı analizler ve tespitler ile memnuniyetinizi sağlayacak tanıtım modelleri oluşturacak. Hemen bizi arayın!

 
Seo
Seo
Abone Ol
Web Tasarım Web Tasarım ve Seo Destek Hizmeti - Webhome
Reklam Ver © 2012-2015 Türkiye'nin Reklam Merkezi